مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

اجرای جشنواره معلمان مؤلف در قرچک

قرچک(پانا)- مدیرآموزش و پرورش قرچک اعلام کرد از تمامی همکاران شاغل درآموزش و پرورش جهت مشارکت درجشنواره معلمان مولف که دبیرخانه استانی آن به آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری واگذار شده است، دعوت به‌عمل می‌آید.

کد مطلب: ۱۱۷۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای جشنواره معلمان مؤلف در قرچک

رضا داورزنی در رابطه با اهداف جشنواره گفت: شناسایی و معرفی فرهنگیان مولف کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتب جامعه فرهنگیان، حفظ استقلال و هویت فرهنگی پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب ، استفاده از آثار فرهنگیان در جشنواره‌های کتابخوانی آموزش و پرورش، زمینه‌سازی جهت توسعه فرهنگ مکتوب و تجربه‌نگاری تربیتی در بین فرهنگیان و دستیابی به اندوخته‌های تجربی و تعریف شده در قالب کتاب تمامی همکاران مدارس مراکز پرورشی و ادارات از اهداف این جشنواره است.

او افزود: حمایت مادی و معنوی از از معلمین مولف برگزیده جشنواره را داریم که بر اساس آن همکاران می‌بایست دو نسخه از عنوان کتاب خود که در طول سال‌های ۱۳۹۶ تاکنون منتشر شده باشد را به همراه فرم مشخصات الصاق شده به کتاب به نشانی تهران، شهر‌ری، خیابان فدائیان اسلام، چهارراه دیلمان، کانون فرهنگی تربیتی سمیه پست کنند.

داورزنی تصریح کرد: نشانی کانال کشوری این جشنواره در پیام‌رسان شاد به آدرس authorteachers@ است و اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص این جشنواره از این طریق صورت می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار