استاندار تهران:

برخورد قانونی با دستگاه‌های اجرایی که مصوبات کرونایی را رعایت نمی‌کنند

تهران (پانا) - استاندار تهران گفت بعضی از دستگاه‌های ملی، مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی را رعایت نمی‌کنند که به قرارگاه فرماندهی کرونا کشور معرفی می‌شوند تا طبق قانون با آنها رفتار شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قانونی با دستگاه‌های اجرایی که مصوبات کرونایی را رعایت نمی‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال در مورد محدودیت های کرونایی اظهار داشت: در موج سوم کرونا نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در شهر های قرمز و نارنجی محدودیت های هوشمند اعمال می شد که در پی آن شرایطی فراهم شد که بعد از دو هفته شیب بیماری نزولی شد و تغییر رنگ شهرها را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به اینکه در موج چهارم هنوز به پیک نرسیده‌ایم و ویروس جهش یافته با ویروس اولیه متفاوت است نیازمند دقت نظر بیشتری هستیم و اکنون با افزایش بیماران و به دنبال آن فوتی ها مواجه هستیم همچنان که امروز ۴۰۵ فوتی در سطح کشور داشتیم.

استاندار تهران بیان کرد: آنچه مربوط به استان تهران است همکاری اصناف و دستگاه‌های استانی و مردم را داریم ولی بعضی از دستگاه‌های ملی خود را جدا از مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی می‌دانند که بر این اساس درخواست شده هر دستگاه ملی که تبعیت از مصوبات نداشته باشد به قرارگاه فرماندهی کرونا کشور معرفی شوند تا طبق قانون با آنها رفتار شود.

محسنی بندپی همچنین خاطرنشان کرد: دیروز در جلسه با روسای بیمارستان‌ها نسبت به افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اقدام شد چراکه همواره اولویت ما این بوده که هیچ بیماری پشت در بیمارستان‌ها نماند منتها در این زمینه نیازمند همکاری مردم و مسئولان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار