اعلام اسامی برگزیدگان اولین جشنواره روایت عاشقی

زنجان (پانا) - اسامی برگزیدگان اولین جشنواره روایت عاشقی (خاطره گویی پدربزرگها وایثارگران برای نوادگان ) انتخاب ومعرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی برگزیدگان اولین جشنواره روایت عاشقی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسین میرزایی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران در رابطه با جشنواره مذکور اظهار داشت: این جشنواره برای اولین بار، با همکاری اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش وپرورش استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در بین دانش آموزان مدارس ابتدایی شاهد برگزار شد.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش وپرورش استان اجرای این جشنواره را در راستای برنامه های کنگره 3535 شهید استان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت و تکریم از ایثارگران و انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت و تقویت حس مسوولیت پذیری برای دانش آموزان و نسل نوجوان ذکر کرد.

لازم به ذکر است جمع آوری خاطرات ایثاگران، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار ومقاومت، تقویت خود باوری ومسوولیت پذیری وایجاد ارتباط صمیمی بین ایثارگران و نوادگان آنها از دیگر اهداف این برنامه بود.

میرزایی همچنین ضمن تشکر از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به جهت همکاری وحمایت از اجرای این برنامه اعلام داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان در هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

اسامی دانش آموزان برگزیده به شرح ذیل است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار