هدف اصلی پیشتازان، صلح جهانی، احترام به هم نوع و احترام به زیستگاه است

 تهران ( پانا)_کاویان روان پاک؛ دبیر و عضو هیئت رئیسه مجمع اعضای سازمان دانش آموزی شهر تهران و فعال شش ساله در پیشتازان و سازمان دانش آموزی‌ معتقد است هدف تمام پیشتازان در صلح جهانی و احترام به هم نوع و احترام به زیستگاه است. 

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی پیشتازان، صلح جهانی، احترام به هم نوع و احترام به زیستگاه است

دبیر و عضو هیئت رئیسه مجمع اعضای سازمان دانش آموزی شهر تهران، نفع خود از ورود به این سازمان را تغییر در الگوهای اخلاقی از جمله اراده، توانایی و مسئولیت پذیری در زندگی می داند.

وی در ادامه افزود: آموزش های مهارتی و معرفتی سازمان دانش آموزی در زندگی فردی و اجتماعی اعضا تاثیر گذار است و در دوره حساس نوجوانی می تواند باعث ایجاد نکات مثبت و نقاط قوت زیادی در مهارت های فردی، اجتماعی و آموزه های انسانی، اخلاقی و دینی شود که کاربرد بسیار زیادی در زندگی هر فرد دارد و در واقع تقویت قابلیت های فردی و گروهی اعضاء برای بهتر زندگی کردن در طبیعت و.. از جمله اهداف مهم پیشتازان است.

عضو هیئت رئیسه مجمع اعضای سازمان دانش آموزی شهر تهران در ادامه اهداف پیشتازان گفت: هدف اصلی تشکیل گروه های پیشتاز، ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد های جسمی، فکری، اجتماعی و مشارکت در تصمیم گیری های گروهی است.

روان پاک در پایان افزود: هر سازمان و فعالیتی هر چند سال یک بار نیاز به یک مهندسی و تحلیل در فعالیت ها دارد و با توجه به نیاز جامعه روز به روز درحال تغییر است.
در راستای این تغییرات در نظر داریم که فعالیت های مجازی خود را برای جذب مخاطب افزایش دهیم.

*خبرنگار دانش آموز پانا، مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار