عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان:

برگزاری دوره مجازی آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان استان اصفهان

اصفهان (پانا) - هدف اصلی خبرگزاری پانا در رابطه با اطلاع رسانی است و باید به دانش آموزان طریقه انجام فعالیت های خبری آموزش داده شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره مجازی  آموزش خبرنگاری ویژه  دانش آموزان  استان اصفهان

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: پانا جایی است که دانش آموزان می توانند بدون واسطه با عالی ترین مقام آموزش و پرورش کشور که وزیر آموزش و پرورش است ارتباط داشته باشند.

وی اظهار کرد: حضور در پانا و تشکل های دانش آموزی فعالیت اجتماعی بسیار ارزشمندی برای دانش آموزان است که برای روحیه خود دانش آموزان هم بسیار مفید است.

زهیری ادامه داد: دانش آموزان به واسطه خبرگزاری پانا می توانند انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را بدون واسطه به گوش مسئولان منطقه، استانی و حتی کشوری برسانند و مشکلاتی که با آن روبه رو هستند را بازتاب دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: در استان اصفهان هم مانند سایر نقاط کشور، این دوره آموزشی به صورت تفکیک جنسیت از طریق ویدئو کنفراس و در فضای مجازی (شبکه شاد) در حال برگزاری است و آموزش دختران توسط مدرسان کشوری خانم از 29 تا 31 فروردین و پسران توسط مدرسین آقا از 4 تا 6 اردیبشهت برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزانی که می توانند در این دوره شرکت کنند، گفت: سهمیه ابلاغی به استان 266 نفر است که بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته هر ناحیه یا منطقه باید 3 نفر دانش آموز پسر و 3 نفر دانش آموز دختر را جهت شرکت در دوره معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار