برنامه‌های آموزش و پرورش قرچک در ماه مبارک رمضان

قرچک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مهمترین برنامه‌ها و اقدامات کارشناسی قر‌آن‌ و عترت برای بهرمندی بیشتر از ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های  آموزش و پرورش قرچک در ماه مبارک رمضان

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک بیان کرد: مقرر گردید روزانه یک صفحه از مصحف شریف بعد از نماز ظهر و عصر هر روز توسط یکی از همکاران در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک تلاوت گردد. بروشورهایی جهت اطلاع‌رسانی اعمال ماه مبارک رمضان تهیه و در میان همکاران اداری توزیع خواهد شد و در ماه مبارک رمضان از دانش‌آموزان فعال قرآنی نیز تقدیر خواهد شد.

او اظهار کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به نقاشی می‌توانند در مسابقه نقاشی با موضوع ماه مهمانی خدا شرکت کنند و همچنین آنها می‌توانند تولید محتوا با موضوع روزه‌داری برای خدا، امام علی‌(ع) پدری مهربان و اسوه عدالت در قالب پوستر، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست صوتی و تصویری، مجری‌گری و سخنوری در زمان حداکثر ۳ دقیقه و حجم ۵۰ مگابایت ارائه دهند.

دهقانی افزود: دانش‌آموزان علاقمند به آذان گویی پسر می‌توانند در فیلم ۳ دقیقه‌ای اذان بگویند و همچنین تلاوت کوتاه قرآن به صورت فیلم در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه و حجم ۴۰ مگابایت ارائه بدهند‌.

او گفت: دانش‌آموزان خوش خط می‌توانند در موضوعات ادعیه، احادیث و اشعار مرتبط با ماه مبارک رمضان خطاطی کنند و ادعیه‌خوانی و مناجات‌خوانی مرتبط با ماه مبارک رمضان در فیلم حداکثر زمان ۳ دقیقه و حجم ۵۰ مگابایت را ارائه دهند.

در ادامه کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش قرچک نیز در سخنانی اظهار کرد: مسابقات قرآن ماه مبارک رمضان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر، اذان، مداحی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز با حضور ۲۷۰۰ دانش‌آموز و دویست همکار فرهنگی از سطح استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار