مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان خبر داد:

آغاز برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران مناطق و نواحی استان خوزستان

۲۳۴ دانش آموز خوزستانی آموزش خبرنگاری می بینند

اهواز (پانا )- مدیر سازمان دانش آموزی استان خوزستان از آغاز برگزاری دوره سه روزه آموزش دانش آموزان دختر خبرنگاران پانا در مناطق و نواحی استان خبر داد و گفت 234 دانش آموز خوزستانی در 2 دوره مجزا و به مدت 6 روز آموزش خبرنگاری می بینند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران مناطق و نواحی استان خوزستان

محمد رحیم کریمی با اشاره به فاز سوم آموزش خبرنگاران پانا به استنادبسته تحولی سازمان دانش آموزی و محوریت (هر دانش آموز یک نقش اجتماعی) عنوان کرد: سال گذشته در 2 فاز توانستیم مدرسان و دانش آموزان را در سطح استان با همین رویکرد آموزش بدهیم و مجموعا بر اساس سهمیه تعین شده از سوی سازمان مرکز 10مدرس خبر کشوری و 20 دانش آموز را در دو مرحله به انجام رساندیم که بازخوردهای مثبت و مطلوب نیز حاصل شد.

کریمی در ادامه افزود: از امروز به مدت 6 روز آموزش 234 دانش آموز دختر و پسر را در دستور کار خود داریم و با بهره گیری از ظرفیت بالای مدرسان استان که در دوره شرکت کرده بودند امروز 117دانش آموز دختر را در بستر شبکه شاد آموزش دادیم. دوره پسران هم پس از اتمام دوره دختران آغاز خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان تصریح کرد :پس از پایان دوره و برگزاری آزمون و ارائه کار عملی از سوی دانش آموزان کارت معتبر خبرنگاری برای آنان از سوی خبرگزاری پانا صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار