برگزاری کلاس آنلاین دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان در سراسر استان

همدان (پانا) - رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان  گفت دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان خبرنگار مقاطع متوسطه اول و پایه دهم در سراسر استان بصورت آنلاین توسط مدرسان پانا برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس آنلاین دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان در سراسر استان

میرزایی در گفت و گو با پانا در خصوص برگزرای این دوره از آموزش های خبرنگاری گفت: خبرگزاری پانا بعنوان مرجع خبری، اطلاع رسانی و رسانه ای وزارت آموزش و پرورش بعنوان یک پایگاه خبری، یک فضای تربیتی ایجاد کرده است که می تواند زمینه های تربیت اجتماعی دانش آموزان را از حیث برخورداری از هویت اسلامی، ایرانی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی در بستر ارتقاء سواد رسانه ای محقق کند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره شناسایی استعدادها و تربیت دانش آموزان علاقمند، تقویت و گسترش نقش آفرینی دانش آموزان و ارتقاء بهره وری خبرگزاری پانا است. این دوره به تفکیک جنسیت، 3 روز ویژه دانش آموزان دختر و 3 روز ویژه دانش آموزان پسر در بستر شاد بصورت پخش زنده برگزار می شود.

میرزایی در خصوص محتوای این دوره آموزشی گفت: این دوره شامل اصول خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه است که با تدریس مدرسین آموزش دیده پانا انجام می شود و در پایان به دانش آموزان شرکت کننده کارت خبرنگاری معتبر ارائه خواهد شد و این دانش آموزان در عرصه خبرنگاری در استان فعال خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار