11 زندانی جرایم غیرعمد در چابهار با حمایت محسن چاوشی آزاد شدند

زاهدان (پانا) –- مدیر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان چابهار گفت با حمایت محسن چاوشی یکی از هنرمندان موسیقی کشور زمینه آزادی 11 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این شهرستان فراهم شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
11 زندانی جرایم غیرعمد در چابهار با حمایت محسن چاوشی آزاد شدند

عطااله رییسی در گفت و گو با پانا ضمن تشکر از حرکت انسان دوستانه محسن چاوشی خواننده موفق در عرصه موسیقی اظهار کرد: نیاز است تمامی مردم و قشرهای مختلف جامعه در این امر خداپسندانه شریک شوند تا بتوانیم در آزادسازی این گروه از زندانیان سهیم باشیم.

وی کمک 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی هنرمند مطرح کشور را حرکت فرهنگی بسیار بزرگی نام برد و گفت: این گونه اقدامات خداپسندانه و نوع دوستانه باید در جامعه نهادینه شود.

رییسی با اشاره به اینکه طی چند روز آینده پویش «رمضان؛ روح زندگی» باهدف جمع آوری کمک های مردمی در فضای مجازی را شروع خواهیم کرد، گفت: امیدواریم تاعید سعید فطر بتوانیم زمینه آزادسازی بیش از10 نفر از زندانیان غیرعمد و مالی را فراهم کنیم.

مدیر انجمن حمایت از زندانیان چابهار گفت: درشش ماهه دوم سال 99 تعدادی کارت هدیه مجموعا به ارزش 520 میلیون ریال اهدایی بنیاد مستضععان انقلاب اسلامی در بین خانواده زندانیان توزیع و183فقره کارت هدیه اهدایی همین بنیاد در ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

رییسی افزود: همچنین توزیع لوازم التحریر، سبدغذایی، لوازم خانگی و در میان خانواده این قبیل زندانیان از دیگر اقدامات این انجمن بوده است.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری های بسیار خوب سازمان منطقه آزاد چابهار و سایر ادارات از همه مردم خواست در پویش رمضان؛ روح زندگی که در روزهای آینده اجرایی می شود، همکاری داشته باشند تا مقدمات آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار