در مورد سابکس بیشتر بدانید

تهران (پانا) - پست شبکه های اجتماعی خدمت پستی ویژه پستکس به فروشگاه های شبکه های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
در مورد سابکس بیشتر بدانید

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سابکس، با توجه به گسترش دسترسی افراد به اینترنت و بخصوص پلتفرم اینستاگرام، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش است و خریدهای اینترنتی در بین مردم همه گیر شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا بسیاری از مردم ترجیح می دهند با خرید از فروشگاه های اینترنتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

همان طور که می دانید اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در دنیا و محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است، با بررسی آمارهای اینستاگرام و اطلاع از تعداد کاربران اینستاگرام در ایران و جهان، متوجه این موضوع می شویم که چرا کسب درآمد از اینستاگرام مهم است و چرا افراد و شرکت های زیادی در حال فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام می باشند.

طبق یک نظر سنجی ۸۹٪ اظهار داشتند که اینستاگرام مهمترین کانال رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است.

اینستاگرام چند کاربر ایرانی دارد ؟

تعداد کاربر فعال اینستاگرام در ایران را با احتمال بسیار زیاد می توان بیشتر از ۳۵ میلیون کاربر برآورد کرد با توجه به جمعیت ۸۳ میلیون نفری ایران، حدودا ۳۰ درصد از مردم ایران از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند و این موضوع محبوبیت اینستاگرام را در ایران نشان می دهد.

بر اساس آمار علاوه بر اینستاگرام تلگرام نیز از شبکه های مجازی پر طرفدار است که با وجود فیلترینگ بیشتر از ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد.

با توجه به آمار یکی از بزرگترین بسترهای کسب و کار و فروش های اینترنتی محسوب می شود.

یکی از مسائلی که همیشه در مورد خریدها از شبکه های اجتماعی مورد بحث بوده، ارسال پستی محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و حمل و نقل فروشگاه های اینترنتی و پخش مویرگی است.

نحوه پست محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و مشکلاتی که گاهی اوقات در خصوص هزینه و زمان ارسال آن پیش می آید، دلیلی شده تا برخی مشتریان اعتماد خود را از دست بدهند و از خرید آنلاین صرف نظر کنند. برای حل این مشکل، شرکت پستکس پیشرو در زمینه خدمات پستی با ارائه خدمت پستی جدید خود به نام سابکس این مشکلات را برطرف کردند تا فروشندگان و خریداران گرامی با خیالی راحت و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را پست و دریافت کنند.

سابکس چیست؟

امروز وجود و وجوب فروشگاههای آنلاین حاضر در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و علاقه خریداران اینترنتی به این فروشگاهها باعث گردیده است تا خرید و فروش های اینستاگرامی و تلگرامی ۹ برابر فروش های وب سایتی در کشور قلمداد گردد. اما محیا نبودن زیر ساخت‌های لازم، برای ارتباط با مشتری باعث گردیده تا فروشگاه داری و پاسخگویی به نیاز و خریدهای مشتریان و در نهایت رهسپاری این مرسولات با انواع روشهای پرداخت نقدی، امن و یا پرداخت در محل برای فروشگاهها ایجاد مشکل بنماید.

حال در این زمینه پستکس با عرضه راه حل سابکس راه را برای این دست فروشگاهها هموار نموده است بنحوی که فروشگاه آنلاین با ارسال لینک اختصاصی خود برای مشتری صفحه ای را در اختیار خریدار قرار میدهد تا خریدار(گیرنده) با قراردادن آدرس و مشخصات خود و کالای درخواستی و زدن دکمه ثبت و پرداخت درخواست خود را به فروشنده(فرستنده) ارسال مینماید.

در همین راستا فروشنده برای دانستن لیست فروشهای روزانه خود دیگر لازم نیست به چت و یا دایرکتهای خود مراجعه نماید و صرفا با کنترل پنل خود سفارشهای روزانه را کنترل و آماده و رهسپار خواهد نمود این راه حل شامل تمامی نقاط کشور، برای خریدار و فروشنده، جمع آوری از محل، انواع سرویس های پستبار، ماهکس، چاپار، یارباکس و غیره... با تنوع روشهای پرداخت میباشد.

لازم به یادآوری است یکی از مشکلات بزرگ فروشگاههای حاضر در شبکه های اجتماعی یا پیام رسان‌رسانها، نگهداری لیست مشتریان، سفارشات مشتریان و آدرس، نیازهای مشتریان و امکان تحلیل آنها میباشد که پستکس در راه حل سبکس خود CRM بسیار ساده، قابل درک و کاربردی در کنار تسهیل امکان پردازش سفارشات در اختیار فروشگاه آنلاین قرار میدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار