برگزاری مراسم راهیان‌نور مجازی در شهرستان‌قرچک

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک گفت : راهیان‌نور یکی از بهترین و اثرگذارترین و ارزشمندترین موقعیت‌‌های تربیتی است که می‌تواند در شناساندن رشادت‌های‌رزمندگان به نسل‌آینده و امروز بسیار موثر باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم راهیان‌نور مجازی در شهرستان‌قرچک

در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیلی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان‌قرچک گفت:شهدا چشمه‌ای را به جریان درآوردند که تا قیام و قیامت در ایران‌اسلامی ادامه دارد، امنیتی که از برکت خون‌شهداست ، علوم و فناوری‌هایی که امروز ایران‌اسلامی به آن دست یافته ، قدرتی که ایران در خاورمیانه و جهان دارد ، عزت و اقتداری که بین کشورها دارد همه و همه از برکت شهداست. بزرگترین ارمغان‌ شهدا حقیقت‌ انسانی و حقیقت‌ خلقت است.

صمد‌سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک نیز در این مراسم ضمن اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که از حرکت راهیان نور خرسندم و آن را یک حرکت بابرکت می‌دانم اظهار کرد: این‌حرکت یک حرکت نورانی است چراکه چراغ روشنی‌بخش این راه شهدا هستند، حرکت و سیره شهدا درس‌هایی برای آیندگان دارد که شامل دفع شر دشمن، دفاع از خاک‌ میهن، حراست از عفت و حریم امن ملت ایران و همچنین هزار‌ حسن، برکت و سلحشوری که داشتند خود یک مکتب و مدرسه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار