تصویر رضا کریمی، عامل خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز

تهران (پانا) - عامل خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز که تصویرش برای اولین بار منتشر می‌شود، رضا کریمی نام دارد که قبل از حادثه به خارج از کشور گریخته است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تصویر رضا کریمی، عامل خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز

به گزارش صداوسیما، عامل خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای نطنز، با تلاش سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله در وزارت اطلاعات شناسایی شده است. این فرد که تصویرش برای اولین بار در این گزارش منتشر می‌شود، رضا کریمی نام دارد که ساعتی قبل از حادثه به خارج ازکشور گریخته است و اقدامات لازم برای دستگیری و بازگرداندن وی به کشور از مسیر‌های قانونی دردست پیگیری است.

براساس گزارش مقامات مربوط در وزارت اطلاعات، پس از ترور شهید فخری زاده، رژیم صهیونیستی عملیات‌های متعددی از قبیل انفجار و ترور در حوزه‌های هسته‌ای و دفاعی طرح‌ریزی کرده بود که با هوشیاری وزارت اطلاعات تمامی آن‌ها خنثی شده و افرادی در این رابطه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شده اند.

با این حال اقدام تروریستی نطنز نه تنها خللی در فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران ایجاد نکرد، بلکه ایران را مصمم کرده تا با توسعه و افزایش ظرفیت غنی سازی ونصب سانتریفیوژ‌های نسل جدید، سطح غنی‌سازی را به ۶۰ درصد ارتقا دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار