امروز؛ نشست کمیسیون مشترک برجام در وین ادامه می‌یابد

تهران (پانا) - کمیسیون مشترک برجام ساعت ۱۵:۳۰ امروز با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌وگوهای فنی کارشناسان، با شرکت هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونان کار خود را در گرندهتل وین از سر می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ نشست کمیسیون مشترک برجام در وین ادامه می‌یابد

به گزارش روابط عمومی وزارت خارجه، امروز (شنبه) کمیسیون مشترک برجام مذاکرات خود را با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌وگوهای فنی کارشناسان و با شرکت هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونان از سر می‌گیرد.

ریاست هیأت ایرانی را در این جلسه سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست جلسه نیز بر عهده انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس خدمات خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است در این جلسه که ساعت ١۵/٣٠ به وقت تهران برگزار می‌شود، درخصوص نحوه ادامه گفت‌وگوها بحث و تصمیم‌گیری شود.

دور تازه گفت‌وگوها در وین از روز پنج‌شنبه گذشته آغاز شده و علاوه بر یک جلسه کمیسیون مشترک، گفت‌وگوها در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم و مسائل هسته‌ای ادامه یافته است.

سیدعباس عراقچی درخصوص نشست امروز کمیسیون مشترک برجام گفت: امروز هم رایزنی‌های ما هم در کارگروه‌های کاری، هم ملاقات‌ها و رایزنی‌های دو جانبه و چند جانبه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: ما تصمیم گرفتیم امروز بعد از ظهر جلسه دیگر کمیسیون مشترک را برگزار کنیم تا آخرین وضعیت و گزارش کارگروه‌ها را بشنویم و درباره نحوه ادامه کار، سرعت کار و مسائلی که باید حل و فصل شود، تصمیم بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار