سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان:

همایش ملی کارورزی اقدامی ارزشمند در ترویج گفتمان کارورزی است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، در نشست مجازی که به منظور انجام هماهنگی‌های بیشتر جهت برگزاری "همایش ملی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان" با همکاران مدیریت امور پردیس‌های استانی استان گلستان برگزار شد؛ همایش ملی کارورزی را اقدامی ارزشمند در ترویج گفتمان کارورزی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی کارورزی اقدامی ارزشمند در ترویج گفتمان کارورزی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، سمیعی گفت: کارورزی، عاملی بسیار مهم در میزان موفقیت امر تربیت معلم است به عبارت دیگر هرچه دانشجو معلمان دروس نظری را که در دوره کارشناسی فرا می گیرند در دوره کارورزی بهتر به صورت عملی تجربه و تمرین نمایند آمادگی آنان برای ورود به حرفه معلمی بیشتر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس برنامه کارورزی نیازمند مراقبت و توجه مستمر است.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزاری همایش ملی کارورزی را با اهمیت توصیف و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با کمک نتایج ارزشمند این همایش شاهد تحولات کیفی در موضوعات محتوایی و اجرایی کارورزی و ترویج گفتمان کارورزی دانشگاه باشیم.

وی از همکاران معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان نیز به علت برنامه ریزی و مساعدت جهت اجرای این همایش ملی تقدیر کرد.

ثنایی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان گلستان و رییس همایش نیز با بیان اهداف و محور های این همایش ملی به ارایه گزارش از اقدامات صورت گرفته پرداخت.

در این جلسه محمد جواد برهانی مدیر امور مدارس وابسته و کارورزی دانشگاه، دکتر غلامی دبیر کمیته علمی همایش و دکتر حسین آبادی نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار