لزوم مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات

شیراز(پانا)- به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس،  به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش به جهت گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم مشارکت آموزش و پرورش در سلامت و امنیت انتخابات

سید احمد احمدی زاده در نشست برخط با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس گفت: انتظار داریم اهتمام لازم در زمینه مشارکت در انتخابات توسط فرهنگیان استان و کشور صورت پذیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: حتما برنامه‌های مشارکت‌افزا را به نسبت موقعیت و امکانات به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان ارسال خواهیم کرد تا در حوزه انتخابات مناطق و شهرستان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
احمدی زاده ادامه داد: در سال 1400 سه اولویت کاری ما شامل لزوم تحقق شعار سال، مدیریت مناسب بیماری کرونا و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.
وی با بیان اینکه به عنوان یک وظیفه ملی بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است اضافه کرد: در این زمینه مشارکت آموزش و پرورش از حیث گستردگی و تاثیرگذاری بر جامعه قابل توجه است و فرهنگیان باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خطاب به روسای آموزش و پرورش گفت: در زمینه انتخابات با فرمانداران نهایت همکاری را داشته باشید و بازدیدهای میدانی از مدارس به عنوان شعب انتخاباتی را در دستور کار قرار دهید.
احمدی زاده به تلاش‌های خودجوش معلمان در بحث آموزش مجازی و جلب رضایت خانواده‌های دانش‌آموزان در این زمینه اشاره کرد و افزود: از آنجا که در شرایط استمرار شیوع کرونا ویروس هستیم، باید برای این ایام و دوران پساکرونا برنامه‌ریزی‌هایی در جهت آسیب‌شناسی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف تربیتی، روحی و روانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها داشته باشیم.
این مقام مسئول گفت: آموزش و پرورش فارس با وجود قریب به ۹۰۰ هزار دانش آموز و ۶۵ هزار شاغل فرهنگی یکی از بزرگترین آموزش و پرورش‌های سطح کشور است که با وجود این سطح از گستردگی با پی گیری های مدیر کل آموزش و پرورش و اقدامات استاندار فارس در بحث آموزش مجازی عملکرد خوبی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار