اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل- میانه

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل خبر داد ۳۰۰ میلیارد تومان منابع تامینی در بودجه سال ۱۴۰۰ راه آهن اردبیل – میانه اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل- میانه

به گزارش استانداری اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اسنادی برای راه آهن اردبیل در نظر گرفته شد و در کنار آن دستور تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان منابع تامینی در بودجه سال ۱۴۰۰ راه آهن میانه_اردبیل از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه برای معاونان صادر شد که در اولین فرصت تا دو هفته آینده پرداخت شود.

او بیان کرد: این اقدام خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور باعث شتاب دهی بیشتر به پروژه راه آهن اردبیل_ میانه می‌شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: تخصیص اعتبار لازم برای راه‌های استان به ویژه راه گرمی به سمت بیله سوار، گرمی به سمت اردبیل، رضی_ امیرکندی، اردبیل_ مشگین شهر، پارس آباد _ مشگین شهر، جاده سرچم و کلور _درام مورد بررسی قرار گرفت.

بهنام جو با اشاره به اینکه مجوز ماده ۵۶ و تضمین دولت برای بازپرداخت منابع برای پروژه‌های راه استان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: راه پارس آباد به اردبیل، راه اردبیل به سرچم به مبلغ ۴۵۰میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفت.

او تصریح کرد: در گذشته نیز از محل ماده ۵۶ برای آب رسانی به تازه کند گرمی و روستا‌های این حوزه، پایاب سد سبلان و پایاب سد گیوی در جنوب استان اعتبارات لازم جذب شده بود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: علاوه بر آن اعتبار مجتمع‌های آب رسانی و تسویه خانه فاضلاب اردبیل نیز مشمول ماده ۵۶ شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار