مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)- بسیج دانش‌آموزی با تعامل و همکاری می‌تواند از ظرفیت دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی و جهادی استفاده کند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی پسران آموزش و پرورش اسلامشهر

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر با حضور مدیر آموزش و پرورش، جانشین فرماندهی و مسئول بازرسی سپاه پاسداران سیدالشهدا‌(ع) شهرستان در دفتر مدیریت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

در این برنامه بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگی بین بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، پرورشی و آموزشی وجود دارد که موتور محرکه آموزش و پرورش است.

او با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نهادی مردمی و فرهنگی است، افزود: بسیج دانش‌آموزی با تعامل و همکاری می‌تواند از ظرفیت دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی ، تربیتی و جهادی استفاده کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در ادامه از تلاش‌های سروان علی ابدان مسئول سابق بسیج دانش‌آموزی اسلامشهر که در کنار آموزش و پرورش در همه صحنه‌ها حضور فعالی داشتند تقدیر کرد.

سپس اسماعیل جعفری جانشین فرماندهی سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر نیز بیان کرد: موفقیت‌ها و تلاش‌های چشمگیری در مجموعه بسیج دانش‌آموزی را شاهد بودیم که این نشان از تعامل و همکاری مجموعه آموزش و پرورش است.

در این مراسم مهدی توکل به عنوان فرمانده جدید بسیج دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر معرفی شد.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار