امام جمعه بافق:

تشکیل کارگروه تخصصی آسیب شناسی و رفع بحران های تعلیم و تربیت در برنامه خانه مطبوعات شهرستان قرار گیرد

بافق (پانا) - اولین نشست کارگروه «آموزش و پرورش و دانشگاه» خانه مطبوعات شهرستان بافق در محل دفتر نهاد امامت جمعه شهرستان برگزار شد

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه تخصصی آسیب شناسی و رفع بحران های تعلیم و تربیت در برنامه خانه مطبوعات شهرستان قرار گیرد

محمد عباسی، مسئول خانه مطبوعات شهرستان، پیرامون مسئله ایجادشده برای شرکت تعاونی مسکن اندیشه فرهنگیان گفت: با آنکه کوتاهی از جانب این تعاونی نبوده است، اما مصمم هستیم این مسئله هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود. وی تصریح کرد: در ارتباطی که با آقای دهشیری، رئیس دادگستری استان یزد داشته ام، وی اذعان داشته است در مسئله ایجادشده کوتاهی از جانب مسکن اندیشه فرهنگیان بافق نبوده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن اندیشه فرهنگیان ادامه داد: در بحث خرید زمین ویژه فرهنگیان، از تخصیص زمین دولتی استقبال می کنیم.

محمود آخوندی، کارشناس مسئول آموزش آموزش و پرورش شهرستان ضمن ارائه گزارشی از رخدادهای آموزشی عنوان کرد: بی شک کشورهای توسعه یافته توجه ویژه ای به امر آموزش و پرورش داشته و دارند و نگاه آنان سرمایه گذاری است و نه مصرفی.

مدیرمسئول پایگاه خبری پیشتاز بافق ادامه داد: کمبود نیروی انسانی یکی از معضلات اصلی و غیرقابل انکار آموزش و پرورش شهرستان بوده و همچنین در همین رابطه توجه خاص به برنامه های پرورشی و فرهنگی و مشاوره مدارس عمده دغدغه این مجموعه می باشد.

در ادامه، احمد برزگری به بیان دیدگاه های خود در بحث آموزش عالی و دانشگاه پرداخت و تصریح کرد: آمادگی ایجاد، ساماندهی و مدیریت هسته مرکزی قرارگاه فرهنگی شهرستان را دارا می باشیم و تاکید داریم این مسئولیت بر عهده جوانان فعال و ساعی قرار گیرد.

در پایان این نشست، امام جمعه بافق ضمن تقدیر از ارائه دغدغه های این کارگروه، اظهار امیدواری کرد با تشکیل کارگروه تخصصی آسیب شناسی و رفع بحران های تعلیم و تربیت در سطح شهرستان با یاری خداوند و مساعدت سایر مسئولان، بسیاری از این دغدغه ها رفع خواهد شد.

سعادت فر به تدوین آیین نامه ای جامع از سیاست های تعلیم و تربیت در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: سیاست های تشویقی و نحوه اعمال آنها، ایجاد موسسات فرهنگی و ایجاد بنگاه های اقتصادی باید در این آیین نامه دیده شود.

لازم به ذکر است سایر دستورات این نشست در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه به نشست بعد موکول گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار