شناسایی ۱۲۲ معلم خوزستانی به عنوان جلوه های ویژه معلمی

اهواز (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم؛ بیان کرد ۱۲۲ معلم به عنوان جلوه های ویژه معلمی شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۱۲۲ معلم خوزستانی به عنوان جلوه های ویژه معلمی

کورش مودت صبح امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بالغ بر ۶۴ هزار معلم خوزستانی از طریق سامانه ltms فرم خوداظهاری جشنواره جلوه های معلمی را تکمیل کردند که از این تعداد ۴۰ هزار معلم در مرحله منطقه شناسایی شدند و در نهایت ۱۲۲ فرهنگی به عنوان جلوه معلمی استانی معرفی شدند.

مدیرکل آموزش و پرروش استان در ادامه با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: امسال بالغ بر ۸۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در طرح جامع آموزش پیش دبستانی جذب شدند که از این تعداد ۱۰ هزار نوآموز به صورت مجازی تحت پوشش آموزش قرار گرفتند.

مودت با اظهار اینکه ارتقای شاخص سواد از دیگر برنامه های آموزش و پرورش استان است؛ توضیح داد: اجرای برنامه های گسترده برای افزایش شاخص سوادآموزی از طریق توسعه مراکز یادگیری محلی و همچنین طرح های کیفیت بخشی از برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان در این خصوص است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: برگزاری امتحانات پایانی پایه دوازدهم نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مصوب شد تا با تشکیل کارگروه ویژه و طبق مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا شیوه نامه استانی برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم تدوین و ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار