تشریح برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در ماه رمضان

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت این برنامه ها در راستای فعالیت تربیتی دانش آموزان مطابق نقشه سند تحول بنیادین در جهت تقویت مبانی دینی و معرفتی دانش آموزان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در ماه رمضان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به دانش آموزان و فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و رنگ بندی قرمز کرونایی در استان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم با پخش صوت به صورت ترتیل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم استانی محفل انس با قرآن نیز به صورت ویدئو کنفرانس روز سه شنبه 7 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر در شبکه شاد برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اجرای مسابقه رایحه عدالت با محوریت حضرت علی (ع) اظهار کرد: این مسابقه در فضای مجازی (شاد) ویژه شب های قدر ( 19 تا 23 ماه رمضان ) در رشته های: دکلمه و نقاشی در دوره ابتدایی و کلیپ و پوستر در دوره های متوسطه برگزار می شود.

عباسی غریب با تأکید بر ضرورت تفکر در آیات قرآن کریم اظهار کرد: جلسات تدبر در قرآن به صورت غیرحضوری و همچنین برگزاری مسابقه مطالب ارائه شده در شبکه شاد با مشارکت دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت علی (ع) به صورت ویدئو کنفرانس، اجرای طرح کمک های مومنانه از طریق مدیران مدارس با کمک انجمن اولیا و مربیان، مراسم مولودی خوانی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شبکه شاد و برنامه مناجات خوانی در شب 25 ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در این ماه پر فضیلت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار