جایگاه دوم ثبت اطلاعات طرح ملی کوچ توسط منطقه ۱۶

کارشناسان تربیت بدنی تمام تلاش خود را برای تشویق دانش آموزان به جنب و جوش به کار گیرند

تهران(پانا)-کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه 16 شرایط جسمانی دانش آموزان را به دلیل بی تحرکی ناخوشایند و شیب اضافه وزن و چاقی را رو به افزایش دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کارشناسان تربیت بدنی تمام تلاش خود را برای تشویق دانش آموزان به جنب و جوش  به کار گیرند

مجید علی پور؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه 16، ضمن تبریک قرار گرفتن منطقه، در جایگاه دوم ثبت اطلاعات طرح ملی کوچ در سامانه سناد شهر تهران گفت: مدیران، معاونان پرورشی، دبیران تربیت بدنی، آموزگاران و معاونان اجرایی با همکاری تنگاتنگ حوزه تربیت بدنی و ثبت 89 درصد دانش آموزان در سامانه سناد، کمک شایان توجهی به جامعه آماری جهت آسیب شناسی سلامت جسمانی دانش آموزان؛ در ایام کرونا کردند.

علی پور همچنین تصریح کرد: متخصصان و کارشناسان تربیت بدنی بر حسب وظیفه قانونی، اخلاقی، انسانی با شیوه های مختلف باید تمام تلاش خودشان را برای وادار کردن دانش آموزان به جنب و جوش و اجرای حرکات و تمرینات هدفمند در منزل، جهت ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان به کار گیرند.

مسئول تربیت بدنی منطقه 16، شرایط جسمانی تعداد زیادی از دانش آموزان را به علت بی تحرکی ناخوشایند دانست و اظهار کرد: با تداوم شرایط حاکم بر جامعه با وجود همه گیری ویروس کرونا، وضعیت جسمانی دانش آموزان با توجه به افزایش شیب اضافه وزن و چاقی در بین آنان در یک سال گذشته، شرایط را از این که هست دشوارتر خواهد کرد.

علی پور، نقش کارشناسان و معلمان تربیت بدنی در شرایط این چنینی را پر اهمیت خواند و گفت: در شرایط کرونایی نقش همکاران تربیت بدنی باید پر رنگتر از قبل باشد چرا که به طور طبیعی، جامعه انتظارات بیشتری از کارشناسان و معلمان و آموزگاران تربیت بدنی خواهد داشت.

در پایان مجید علی پور، یادی از اولین همایش علمی پژوهشی طرح ملی کوچ که اسفند 99 به میزبانی منطقه 16 با حضور مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ کرد و گفت: این همایش بیش از دو میلیون و دویست هزار نفر در فضای مجازی، 702 نفر در خبرگزاری پانا بازدیدکننده داشت. این نشست ها می تواند الگویی مناسب برای همایش های اینچنینی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار