مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

سال 1399 سالی پرچالش و پرکار برای آموزش و پرورش بود

اصفهان ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد سال 1399 سالی پرچالش و پرکار برای آموزش و پرورش بود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سال 1399 سالی پرچالش و پرکار برای آموزش و پرورش بود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، یک‌صد و چهل و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، سید مهدی میربد مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان و نمایندگان اداره کل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در یک‌صد و چهل و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال گذشته سالی پرچالش و پرکار برای آموزش و پرورش بود و معلمان و فرهنگیان استان فداکارانه زحمات زیادی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کشیدند که قدردان زحمات تک‌تک این عزیزان هستیم.

وی افزود: افتخارات زیادی در آموزش و پرورش استان در سال گذشته حاصل شد و اعضای شورای آموزش و پرورش نیز همواره با حضور پررنگ خود در جلسات شورا باعث دلگرمی ما بودند؛ همان‌طور که می‌دانید شرایط دستگاه آموزش و پرورش در سال ۹۹ به‌مانند هیچ دستگاهی در کشور نبود و روش‌ها و برنامه‌های جاری با توجه به زمان و شرایط تغییر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در استان اصفهان از سال گذشته به‌اجبار روش‌های رسمی تعلیم و تربیت را به فضای مجازی و شیوه‌های جدید آموزش و یادگیری تغییر دادند.

اعتدادی تصریح کرد: در سال گذشته تلفن همراه به‌وسیله‌ای برای آموزش تبدیل شد، هرچند که مسائل و مشکلاتی را نیز برای ما به وجود آورد و یکی از این مسائل، آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های روانی - اجتماعی دانش‌آموزان در زمان شروع ویروس کرونا بود که در حوزه معاونت پرورشی اقدامات خوبی برای پیشگیری از این موارد انجام گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار