استاندار خوزستان: حل مشکلات شهرک‌های صنعتی اهواز پیگیری می شود

اهواز (پانا) -استاندار خوزستان از پیگیری حل مشکلات شهرک‌های صنعتی اهواز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: حل مشکلات شهرک‌های صنعتی اهواز پیگیری می شود

قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات شهرک‌های صنعتی اهواز هستیم، اظهار کرد: زمینی در مجاورت شهرک صنعتی شماره ۳ اهواز وجود دارد که پیگیر الحاق آن به مجموعه شهرک هستیم.

او افزود: در شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز نیز دو مشکل اساسی وجود دارد که پیگیر رفع آن‌ها هستیم؛ حدود پنج سال است که مسئولان پیگیر جاده دسترسی این شهرک هستند و باید مجوزهایی از راه آهن دریافت و اعتبار لازم نیز تامین شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: الحاق حدود ۱۰۰ هکتار زمین جنب شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز دیگر مشکل این شهرک است که پیگیر حل آن هستیم.

سلیمانی‌دشتکی گفت: امروز از شرکت تولیدی شیرآلات بهسازان نیز بازدید شد. این شرکت یک شرکت فناورانه بسیار خوب و قوی است که از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده است. شیرآلاتی که معمولا شرکت نفت، مجموعه پالایشگاه‌ها و شرکت ملی حفاری در گذشته از خارج وارد می‌کردند اکنون توسط این شرکت تولید می‌شود.

او افزود: واگذاری زمین برای توسعه این شرکت، افزایش برق برای کارگاه‌های تولیدی و مطالبات از مجموعه شرکت نفت از جمله مشکلات این شرکت است که برای حل این مشکلات جلساتی برگزار و مشکلات آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است استاندار خوزستان امروز از شهرک‌های صنعتی شماره ۳، ۴ و ۵ اهواز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار