معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با پانا:

معلولان تنها با ارایه فاکتور ،هزینه های درمانی خود را دریافت کنند/تخصیص اعتبار برای سوخت معلولان

خبرگزاری پانا: معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از معلولان خواست تنها با ارائه فاکتور اقدام به دریافت هزینه های درمانی خود از بیمه های تکمیلی کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

یحیی سخنگویی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا بیان کرد: به منظور ساماندهی وضعیت بیمه تکمیلی معلولان قرار بر این شده است تا مبلغ 9 میلیارد تومان به حساب استان ها واریز شود و با توجه به اینکه سازمان های بیمه گر قادر نیستند خدمات بیمه تکمیلی را به شکل گسترده و جامعی ارائه دهند، معلولان تنها با ارائه فاکتور درمان می توانند از بیمه های تکمیلی هزینه های درمانی خود را دریافت کنند.


وی ادامه داد: این نخستین باری است که هزینه‌های بیمه‌های تکمیلی معلولان به صورت عمومی پرداخت می‌شود و تمامی معلولان می توانند از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند و این اتفاق یک تغییر در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به معلولان است. البته باید توجه شود که پس از این برای ساماندهی وضعیت بیمه تکمیلی معلولان و گستردگی خدمات به شکل عمومی، معلولان تنها با در دست داشتن فاکتور درمانی می توانند نسبت به دریافت هزینه های درمانی خود اقدام کنند.

سخنگویی تصریح کرد:همچنین ارائه تجهیزات به معلولان از جمله برنامه هایی است که در راس امور معاونت توانبخشی بهزیستی قرار دارد تا نیازهای معلولان به ویلچر، عصا و سمعک مرتفع شود.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور افزود: همچنین اعتبار سهمیه سوخت برای تمام معلولان تحت پوشش سازمان برای 12 ماه سال جاری اختصاص یافته است و همه این ها نشان دهنده این است که یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی ساماندهی وضعیت معلولان و ارتقای سطح کیفی زندگی آن ها است.
سخنگویی تصریح کرد: در حال حاضر شماری از NGOها به سازمان بهزیستی کمک می کنند تا این سازمان بتواند در ارائه خدمات بیش از پیش موفق عمل کند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار