رییس بهزیستی ملارد:

توزیع بیش از ١۶٠٠ بسته معیشتی در ملارد

ملارد(پانا)- با پیگیری‌های حوزه مشارکت‌های مردمی اداره و نیز همراهی خیران و موسسات خیریه فعال در شهرستان ملارد بیش از ۱۶۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های معلولان و زنان سرپرست خانوار در سه ماه پایانی سال ۹۹ توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع  بیش از ١۶٠٠ بسته معیشتی در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن قدردانی از زحمات خیران و مراکز در امر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی گفت: در تمامی طول سال در حوزه مشارکت‌ها سعی بر این است تا با تهیه بسته‌های غذایی، پوشاک و ... بتوانیم گوشه از مشکلات جامعه هدف را رفع کنیم ولی در ماه‌های پایانی با توجه به نزدیکی به عید نوروز این کمک‌ها افزایش می‌یابد.

او افزود: در سالی که گذشت مشکلات معیشتی مددجویان نیز با توجه به مسائل مربوط به گسترش ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل فصلی و پاره وقت بسیار بیشتر شده بود که همکاران حوزه مشارکت‌های مردمی تلاش کردند تا با تهیه این بسته‌ها بتوانند گامی هر چند کوچک در جهت تامین نیازهای مددجویان بردارند.

خادم گفت: تمامی کمک‌های مردمی و غیرمردمی که توسط بودجه سازمان و یا حمایت خیران تامین می‌شود با نظر کارشناسی مددکاران و با در نظر گرفتن اولویت افراد دارای پرونده با توجه به مشکلات موجود توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار