آغاز فعالیت همیاران بهداشت خانه کارگر زنجان برای قطع زنجیره کرونا

زنجان (پانا) - دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، با اشاره به انعقاد تفاهمنامه وزارت بهداشت و خانه های کار گر سراسر کشور از شروع به کار همیاران بهداشت با دریافت احکام برای قطع زنجیره کرونا ویروس درسطح زنجان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت همیاران بهداشت خانه کارگر زنجان برای قطع زنجیره کرونا

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان، اصغر نجای با اشاره به انعقاد تواهمنامه با همکاری بین وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و خانه های کارگری سراسر کشور، با هدف قطع زنجیره کرونا ویروس ، عنوان کرد: همیاران بهداشت از جامعه پرستاری و پزشکی برای غربالگری ، کنترل و آموزش رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز با دریافت احکام خود در زنجان کار خود را شروع کردند.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، با بیان اینکه همیاران بهداشت در راستای آموزش ، پیشگیری و قطع شیوع زنجیره کرونا ویروس در سطح شهر، شهرکهای صنعتی در بین جوامع کارگری و مجتمع های تجاری و ... برای غربالگری افراد کار خود را شروع کردند، ادامه داد: خانه کار گر استان زنجان با استناد به این توافق نامه با توجه به اوج گیری و شیوع مجدد و قرار گیری زنجان در وضعیت قرمر با سهل انگاری مسئولین و عدم رعایت مردم مواجه شده است.

نجاری، ادامه داد: همیار بهداشت خانه کار گر استان زنجان، می تواند همکاری و نقش اساسی در حوزه آموزش و پیشگیری از انتقال کرونا ویروس در استان داشته باشد.

وی در پایان، هدف از این همکاری را در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس عنوان کرد و گفت: دراین شرایط همدلی و مشارکت بیش از پیش مورد نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار