استاندار زنجان:

همه اقلام مورد نیاز ماه رمضان تامین شده است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان خبر داد در ماه رمضان بر توزیع و نظارت اقلام اساسی باید توجه ویژه باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همه اقلام مورد نیاز ماه رمضان تامین شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در ستاد تنظیم بازار استان گفت: طی ماه مبارک رمضان مدیران باید بصورت میدانی در بازار نطارت داشته باشند و مردم نیز خواستار نظارت مستمر برای کنترل بازار هستند.
وی رکن دیگر و عامل نظارت بر بازار را همراهی خودِ مردم دانست و از رئیس سازمان صمت خواست بصورت هفتگی قیمت کالاهایی را که مشمول نظارت هستند اعلام کنند تا مردم خودشان با حمایت بازرسان عمل کنند.
استاندار زنجان از اصناف خواست در این روزها رعایت انصاف را داشته باشند و اگر صنفی رعایت نکرد و تخلف کرد باید بصورت قانونی با آن برخورد شود.
او همچنین به موضوع توزیع مرغ در استان اشاره کرد و افزود: هر هفته قیمت مرغ باید رصد شود و حداکثر تفاوت قیمت با سایر استانها نباید بیشتر از ۲هزار تومان باشد .
حقیقی همچنین به برخی شرکت‌های توزیع هشدار داد فروش جنس به شرط خرید کالای اضافی غیرقانونی است و درصورت مشاهده حتما به تعزیرات معرفی خواهند شد.
استاندار زنجان به بحث سیمان و افزایش قیمت آن در بازار نیز اشاره ای داشت و گفت: تا زمانی که نیاز استان به سیمان تامین نشده هیچ کارخانه ای حق صادرات این محصول از استان را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار