در گفت و گو با پانا

«محمد فیلی» دلیل ماسک نزدنش را گفت

تهران (پانا)- محمد فیلی می‌گوید خبرهایی که در فضای مجازی مبنی بر ماسک نزدن و منع اینکار از سوی او منتشر شده شایعه است و حقیقت چیز دیگری‌ است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
«محمد فیلی» دلیل ماسک نزدنش را گفت

محمد فیلی بازیگر نقش «شمر» در سریال «مختار نامه» درباره مصاحبه ای که اخیرا از او منتشر شده مبنی بر منع زدن ماسک به پانا گفت: «اخیرا گفت‌وگویی از من منتشر شده که گفته‌ام اعتقادی به ماسک و کرونا ندارم. بعد از انتشار این خبر من دچار حواشی زیادی شدم.»

وی ادامه داد: «همیشه هوای خبرنگاران را دارم و هر گاه یکی از آنها تماس می‌گیرد به واسطه اینکه همکاریم پاسخگو هستم. چندی پیش شخصی تماس گرفت و از من درباره همه چیز سوال کرد و پاسخ دادم.»

فیلی عنوان کرد: «علاوه بر اینکه تمام چیزهایی که گفته بودم در متن مصاحبه برعکس شده بودند فقط حرف‌هایی که درباره ماسک گفته بودم منتشر شده بود و باقی چیزهایی که درباره مشکلات مملکت، گرانی و وضع مردم گفته بودم حذف شده بود.»

وی تصریح کرد: «در مصاحبه به این خبرنگار گفتم چون زمان فیلمبرداری از اسب افتاده‌ام نمی‌توانم به درستی نفس بکشم و دچار مشکل می‌شوم. بیشتر از یک سال از زمانی که کرونا آمده می‌گذرد اما در هیچ یک از پروژه‌هایی که داشتم من یا همکارانم دچار مشکل نشده‌ایم و دلیل آن رعایت نکات بهداشتی بوده است، زمانی که می‌شود پروتکل‌ها را رعایت کرد و به مکان‌های عمومی وارد نشد چرا ماسک بزنم؟ به هر حال بخش بزرگی از وقتم را سر صحنه می‌گذرانم و مجبورم ماسک نزنم اما تا الان هم مشکلی برایم پیش نیامده است.»

این بازیگر اضافه کرد: «وضع مردم خراب است، فرزندان جوانم به تازگی ازدواج کرده‌اند و تهیه خانه و اسباب و وسایل زندگی برایشان بسیار مشکل بود. گرانی وضع زندگی همه را سخت کرده است. امیدوارم زمانی برسد که حال همه خوب باشد، کرونایی نباشد، همه چیز ارزان باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار