مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

ماه رمضان بهترین فرصت برای شناسایی افراد نیازمند است

شهرری (پانا) - هر کار خیر در ماه مبارک رمضان، تکه‌ای از پذیرایی خداوند است و مردم این ماه را بهترین فرصت برای کمک به هم‌نوعان خود می‌دانند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ماه رمضان بهترین فرصت برای شناسایی افراد نیازمند است

ویروس کرونا، با آمدنش همه چیز را تغییر داده است از دست دادن تعدادی از هموطنان ، تلخ‌ترین و دردناک‌ترین اتفاقات در کشور بوده است و می‌توان گفت، تعطیلی مشاغل، بازارها و رکود اقتصادی سبک و سیاق زندگی مردم را به کلی دچار دگرگونی کرده است.

نرجس نیک‌پور مهربانی مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه اظهار کرد: ما توانستیم چهل و پنج بسته‌ی حمایتی را برای خانواده‌های نیازمند دانش‌آموزان خود آماده کنیم و به دست آن‌ها برسانیم. در این ماه با گرفتن دست هر نیازمند خداوند هم دست کمک کننده آن‌ها را خواهد گرفت و دستی که خداوند آن را بگیرد هرگز با مشکل روبه رو نخواهد شد.

او ادامه داد: همه‌ انسان‌ها از دیدن اتفاقات خوشایند و خوشبختی هم‌نوع خود خوشحال می‌شوند ‌و از دیدن غم و رنج ناراحت؛ ماه رمضان در واقع تمرینی برای ایثار و از خود گذشتگی است که می‌توان گفت، یکی از زیباترین جلوه‌های این ماه کمک به افراد نیازمند و کم‌توان است.

نیک‌پور مهربانی با بیان اینکه این ماه بهترین فرصت برای شناسایی افراد نیازمند است، افزود: در ماه رمضان که ماه میهمانی خداست، بر شناسایی نیازمندان و کمک به آن‌ها تاکید شده که درک حال فقرا و نیازمندان یکی از ویژگی‌های روزه داری است و باید در این ماه مبارک، نیازمندان اطراف خود را شناسایی، و به آن‌ها در حد توان کمک کنیم تا با این کار روحیه از خودگذشتگی و ایثار در ما تقویت ‌شود.

مدیر دبیرستان مهدیه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: اهمیت این موضوع و کمک به دیگران آنچنان مورد تاکید است که شایسته است، در ماه‌‌ها و روزهای دیگر سال هم به این کار بپردازیم مخصوصا در این دوران که ویروس کرونا باعث تعطیلی کسب و کارها و رکود اقتصادی برای افراد شده است. هموطنان‌ما در این روزها بیشتر از سال‌های گذشته به کمک نیاز دارند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار