400 واحد مسکن جوانان روستایی در گلستان کلنگ زنی شد

گلستان(پانا)-سال گذشته ۴۰۰ واحد مسکن جوانان در روستاهای استان کلنگ زنی شده و برای هر واحد تسهیلات ۱۴۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
400 واحد مسکن جوانان روستایی در گلستان کلنگ زنی شد

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: سال گذشته ۴۰۰ واحد مسکن جوانان در روستاهای استان کلنگ زنی شده و برای هر واحد تسهیلات ۱۴۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

سیدمحمد حسینی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال گذشته، یک هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه توسط بنیاد مسکن در بخش عمرانی، صدور اسناد مالکیت، طرح‌ هادی، پروژه مسکن انجام داده است.

وی افزود: سال گذشته کار ساخت ۳۰۰ واحد مسکن افراد دارای دو معلول در گلستان آغاز شد که برای هر واحد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره و ۸۴ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق گرفته است. تا به امروز ۲۸۰ واحد مسکونی تحویل داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای مقام سازی خانه‌های روستایی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در سال جاری ۷ هزار واحد مسکونی روستایی فرسوده بازسازی خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۴ روستا در مالکیت بنیاد علوی قرار دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار جلد سند مالکیت به مالکان در ۲۰۰ روستا اهدا شده است.

وی گفت: سال گذشته بازنگری طرح‌ هادی در ۱۵۰ روستا در قالب بیش از ۱۵۰۰ پروژه در سطح روستاهای استان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار