اعلام برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان در ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از سوی کارشناسی واحد قرآن و عترت و نماز اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان در ناحیه یک شهرری

سعیده رزاقی در جلسه آنلاین که به صورت لایو تحت برنامه شاد با حضور ائمه جماعت و روحانیون امین آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد، برنامه‌های استقبال از ماه رمضان را این چنین تشریح کرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ولایی در ماه مبارک رمضان به صورتی که هر روحانی امین یک سوال چهارگزینه‌ایی راجع به معصوم استان خود طرح می‌کند و سوال و پاسخ خود را با ذکر منبع سوال و جواب برای مدیران کانال ارسال می‌کند و پس از تایید و بارگذاری سوال، برای آن نیز تنظیم می‌شود تا مخاطبان کانال نیز به مطالعه پرداخته به پاسخ‌دهی آن بپردازند و شب‌هنگام پاسخ صحیح سوال در کانال جهت اطلاع مخاطبان بارگذاری می‌شود که هدف از این طرح، ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان کانال پیرامون معصومین علیهم‌السلام، تشویق و ترغیب آنان به مطالعه جهت پاسخ به سوالات استج.

کارشناس واحد قرآن و عترت و نماز ناحیه یک شهرری، در ادامه افزود: همچنین طرح سی‌ شب، سی حکایت سی داستان، هر شب یک داستان و حکایت از سیره معصوم استان خود را در کپشن محتوایی که بدین منظور تهیه شده تنظیم ‌می‌کند تا پس از تایید نهایی در کانال قرار گیرد. همچنین تنظیم تولید محتواهایی از ادعیه‌های مخصوص این ماه را خواهیم داشت که هر مدرسه به تهیه یک محتوا در خصوص ادعیه‌های این ماه اقدام خواهد کرد.

او در ادامه گفت: طرح خلاقانه «تصویر از ما نوشته از شما» برای همکاران و مسابقه ویژه میلاد امام‌حسن مجتبی(ع) و بارگذاری محتوای مسابقه در ایام ولادت و معرفی آیدی جهت دریافت پاسخ مخاطبان را در دست اجرا خواهیم داشت.

رزاقی همچنین بررسی محتواهای پویش پیک امین و ارسال منتخبین برای مدیران جهت بررسی و بارگذاری آثار منتخب را از دیگر برنامه‌های این واحد عنوان کرد و افزود: بارگذاری دستورالعمل جشنواره عطر نیایش از کتاب «حلال مشکلات»، احیای شبهای قدر و گرامی‌داشت شهادت مولای متقیان از دیگر برنامه‌های این ماه است که در روز عید فطر، اعلام نتایج مسابقه میلاد امام حسن مجتبی را خواهیم داشت.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار