صیدلو مطرح کرد؛

آسیب جدی کرونا به روح و جسم دانش‌آموزان

قرچک(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران گفت باید خود را برای بعد از کرونا آماده کنیم ، مدارس باید به محلی برای شادبودن، زندگی‌کردن در کنار یکدیگر تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آسیب جدی کرونا به روح و جسم دانش‌آموزان

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک، محمد‌صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران در مراسم‌ افتتاحیه پروژه‌های ‌ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ‌قرچک در دبستان‌دخترانه شاهد ریحانه‌النبی(س)، اظهار کرد: در آستانه ماه‌مبارک‌رمضان امیدوارم با اعمالی که در این ماه پرخیر و برکت انجام می‌دهیم به انسان ‌وارسته تبدیل شویم.

او با بیان اینکه امروز کرونا دنیا را به هم ریخته است، گفت: در ایران ۱۵ میلیون دانش‌آموز مخاطب‌آموزش و پرورش بود که از اسفند ۹۸ با شیوع کرونا نوع آموزش عوض شد و به سمت‌مجازی پیش رفتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران با بیان اینکه قبل از ویروس‌کرونا معلمان، دانش‌آموزان و عوامل‌اجرایی در مدارس حضور پیدا می‌کردند و به کسب علم و دانش می‌پرداختند، ادامه داد: در هیچ جای‌دنیا هیچ نهاد و سازمانی به خاطر ویروس‌کرونا روش و فعالیت‌های‌خود را تغییر نداد.

صیدلو با بیان اینکه روش‌های آموزشی در ایران عوض شده است، تصریح کرد: بعد از اتمام کرونا بی‌شک نوع فعالیت‌های آموزشی نیز عوض می‌شود چرا که در فضای‌مجازی تجربه‌جدیدی کسب کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران ابراز کرد: بعد از کرونا اولویت‌مدارس پرداختن به تربیت‌بدنی، سلامت‌جسمی و روحی دانش‌آموزان خواهد بود، موضوع مهم‌تر از سلامت دانش‌آموزان در مدارس نخواهیم داشت چرا که کرونا آسیب‌های جدی را به دانش‌آموزان از نظر‌ روحی و جسمانی وارد کرده است.

او خاطرنشان کرد: کرونا باعث شد مدیران، معلمان و دانش‌آموزان از مدارس دور شوند، آموزش از راه دور و فضای‌مجازی برای آموزش و پرورش در ابتدا بسیار سخت بود ولی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مقام‌عالی وزارت‌آموزش در فضای مجازی و پیام رسان‌شاد به خوبی انجام شد و اطلاعات همه همکاران و دانش‌آموزان در این پیام‌رسان ثبت شده است.

صیدلو در ادامه به نحو فعالیت آموزش و پرورش به بعد از کرونا اشاره کرد و گفت: باید خود را برای بعد از کرونا آماده کنیم چرا که همه چیز عوض شده است و نوع آموزش در دوران کرونا تغییرات چشمگیری پیدا کرده‌ است و جامعه‌اولیا و معلمان خود را برای بعد از کرونا آماده کرده‌اند، مدارس باید به محلی برای شادبودن، زندگی‌کردن در کنار یکدیگر و نشاط شادابی تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار