فردا؛ وزیر نیرو 6 پروژه صنعت آب و برق را افتتاح می‌کند

تهران (پانا) - ۶ پروژه صنعت آب و برق به ارزش پنج‌هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران، فردا (سه‌شنبه) با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ وزیر نیرو 6 پروژه صنعت آب و برق را افتتاح می‌کند

به گزارش وزارت نیرو، در آغازین ماه سال ۱۴۰۰ خورشیدی و در دومین هفته مرحله سوم پویش #هرهفته الف_ب-ایران فردا (سه‌شنبه، ۲۴ فروردین) ۶ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۵۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران افتتاح می‌شود.

از ۶ پروژه آماده افتتاح در این سه استان، سه پروژه برای خوزستان، ۲ پروژه سهم استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران به‌صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

سه پروژه آماده افتتاح صنعت برق در استان خوزستان شامل «فاز نخست پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن»، «پست ۱۳۲ کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن» و «پست ۱۳۲ کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن» است که در شهرستان‌های دزفول، ماهشهر و شوش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی افتتاح خواهد شد.

بر این اساس، پروژه‌های «فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان» و «آب‌رسانی به ۲۰ روستا» برای تامین آب پایدار و سالم پنج هزار و ۱۸ نفر جمعیت تحت پوشش در ۲ شهرستان تفتان و زاهدان، ۲ پروژه آماده افتتاح در استان سیستان و بلوچستان است.

همچنین افتتاح «سد لاستیکی لاریم» با حجم مخزن یک میلیون مترمکعب و ۴۰ هکتار وسعت دریاچه، تنها پروژه آماده افتتاح در استان مازندران است که فردا با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار