نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

تهران (پانا) - نتایج نهایی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1399 اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون، مراحل بررسی مدارک و مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال 1399 وزارت آموزش و پرورش (موضوع مجوز شماره 93167 مورخ 99/2/31 سازمان اداری و استخدامی کشور) می رساند، نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور از روز دوشنبه مورخ 1400/1/23 در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد. لذا پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره های مهارت آموزی) به شرح ذیل اقدام نمایند:

براین اساس، رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس 19 و فاصله گذاری اجتماعی (موضوع نامه 108490/602 مورخ 99/6/31 دفتر سلامت و تندرستی وزارت متبوع منضم به نامه شماره 2270/302 مورخ 99/6/30 دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، در زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی می باشد.

1- داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون سوالاتی دارند می توانند حداکثر 10 روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ازطریق بخش پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org اقدام و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.

2- قبول شدگان یک برابر ظرفیت برای پیگیری امور مربوط به استخدام خود به آدرس پرتال اداره کل آموزش و پرورش استان به شرح جدول ذیل مراجعه نموده و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

3- پذیرفته شدگان برای بررسی صلاحیت های عمومی از سوی هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام (سهمیه خدمتی)، اقدامات ذیل را به عمل آورند:

3-1- درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل نمایند. لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

3-2- عدم تکمیل فرم مربوط و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.

4- معاینات پزشکی (تکمیلی)، آزمایشات پاراکلینیکی و تشکیل پرونده استخدامی افراد واجد شرایط معرفی شده به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحیت های عمومی صورت می پذیرد. براین اساس داوطلب واجد شرایط پس از انتشار اسامی در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور ضمن پیگیری از مدیریت منابع انسانی و امور اداری ادارات کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی (طبق تقویم زمان بندی اعلام شده استان)، نسبت به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوءپیشینه و... به منظور تشکیل پرونده استخدامی با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمایند.

توضیح: چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تأیید قرار نگیرد، انجام معاینات پزشکی و سوءپیشینه هیچ گونه حقی برای استخدام فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.

5- درصورت تأیید صلاحیت های عمومی، انجام آزمایشات، معاینات پزشکی و... پذیرفته شدگان نهایی مکلفند به منظور شرکت در دوره مهارت آموزی به اطلاعیه ای که به همین منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در پرتال وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir درج خواهد شد، مراجعه نمایند.

6- براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و زمان بندی پیش بینی شده، مقرر است دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون مذکور، پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت های عمومی(گزینش)، اطلاع رسانی شود. لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده آمادگی های لازم برای ثبت نام و حضور در دوره یاد شده را داشته باشند. عدم ثبت نام به موقع در دوره های مهارت آموزی به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

7- مصاحبه استخدامی فرآیند قانونی برای ارزیابی صلاحیت های تخصصی و حرفه ای در ویژگی های شخصیتی، انگیزه، علاقه و میزان شناخت و انتظارات داوطلبان حرفه معلمی به منظور انتخاب و پذیرش افراد اصلح می باشد که براساس معیارهای تعیین شده در وقت مقرر، در چارچوب شرایط و ضوابط اعلام شده درشیوه نامه مصاحبه، اجراء شده است. رعایت موارد ذیل درخصوص اعتراض به نتیجه مصاحبه استخدامی الزامی می باشد:

7-1- تقاضای بررسی و رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه استخدامی بعداز اعلام قطعی نتایج آزمون استخدامی و صدورکارنامه نهایی داوطلبان، صرفاً ازطریق اداره کل آموزش و پرورش استان محل مصاحبه براساس «فرم رسیدگی به اعتراض» (پیوست) انجام می گیرد.

7-2- رسیدگی به اعتراض مصاحبه استخدامی، حداکثر تا یک ماه بعداز اعلام نتایج قطعی صورت می پذیرد.

7-3- شرایط و ضوابط مندرج در آگهی آزمون استخدامی، در بررسی اعتراضات ملاک عمل خواهد بود. بنابراین به منظور صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون استخدامی، اعتراضات مربوط به عدم برخورداری از شرایط و ضوابط مزبور (مانند تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی، کبر سنی، نداشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه، عدم انطباق رشته تحصیلی با شغل و...)، قابل بررسی نمی باشد.

7-4- به موارد پزشکی که در فرآیند مصاحبه استخدامی به کمیسیون شورای دانشگاه علوم پزشکی استان ارجاع شده و پاسخ لازم مطابق بند (ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه اجرایی ماده مزبور، داده شده است، ترتیب اثر داده نمی شود.

7-5- مدارک و مستنداتی که بعداز مهلت مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی توسط داوطلب ارائه شود، ملاک عمل نیست.

7-6- باتوجه به قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب جلسه مورخ 99/6/16 مجلس شورای اسلامی، قبل از برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور اطلاع رسانی لازم برای تعیین وضعیت «بومی پذیری» داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور صورت گرفته است. بنابراین به درخواست های تغییر وضعیت بومی بودن، ترتیب اثر داده نخواهد شد. مسئولیت عدم اقدام مقتضی در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به عهده داوطلب می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار