رئیس قوه قضاییه:

مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت شده باشند

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند، گفت جان انسان‌ها و کسب و کار مردم بسیار مهم است؛ باید زمان‌شناسی وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت شده باشند

به گزارش قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی تاخیر در اجرای تصمیمات کرونایی که موجب خسارت و تلفات بیشتر شده، باشند، گفت: چرا علی رغم نظر صریح وزارت بهداشت و مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به مقابله با کرونا تصمیمات به موقع گرفته و انجام نمی‌شود؟ جان انسان‌ها و کسب و کار مردم بسیار مهم است؛ باید زمان‌شناسی وجود داشته باشد.

رئیسی ضمن ابراز تاثر از شهادت محیط بانان زنجانی، دستور داد تا رسیدگی سریع و دقیق و کیفر عبرت آموز مجرمان به سرعت انجام شود.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه کسانی که در میدان حفاظت از ثروت‌های ملی و حراست از مرزها هستند، باید پشتیبانی قضایی و حقوقی شوند.

رئیسی در ادامه با اشاره به توافقات حاصله با دستگاه قضایی کشور عراق در جریان سفر به این کشور اظهار کرد: از دستگاه قضایی عراق بابت پیگیری توافقات سفر سال گذشته تشکر می‌کنیم؛ در نتیجه پیگیری این توافقات، تعدادی از زندانیان ایرانی به کشور منتقل شدند و تعدادی دیگر نیز در آینده باز خواهند گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار