مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بر ثبت نام دانش آموزان به صورت غیر حضوری تاکید کرد

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تاکید کرد ضروری است برای سال تحصیلی 1401_ 1400 مدارس، ظرفیت های بیشتری را جهت ثبت نام دانش آموزان فعال کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بر ثبت نام دانش آموزان به صورت غیر حضوری تاکید کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در اولین جلسه شورای پروژه مهر با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های متنوع در بازگشایی مدارس اظهار کرد: برای کاهش آسیب های احتمالی به فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان، ضروری است برای آمادگی بیشتر در بازگشایی مدارس، برنامه ریزی ها به صورت عادی و همچنین ویژه شرایط کرونایی اتخاذ شود.

وی با تقدیر از راه اندازی پیام رسان شاد و استمرار آموزش در این شبکه اظهار کرد: با توجه به جذب 86 درصد دانش آموزان در این شبکه، یکی از کارهای خوب آموزش و پرورش تهیه اطلس دسترسی دانش آموزان به سامانه شاد و ارائه خدمات آموزشی بود که امسال باید نسبت به سال پیش باید دقیق تر انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی و نزدیکی زمان ثبت نام مدارس خاطرنشان کرد: مدارس باید ظرفیت بیشتری از ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری فعال کنند تا از ازدحام بی مورد در مدارس جلوگیری شود.

رحمتی افزود: ضروری است اطلاعات و چگونگی دسترسی دانش آموزان به پیام رسان شاد به موقع رصد شود و در پرونده دانش آموزان ثبت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار