دانش آموز اصفهانی موفق به ساخت خودرو کارتینگ شد

اصفهان (پانا)- مهدی شاهین، عضو گروه پیشتازان و دانش آموز مدرسه فرهیختگان خمینی شهر استان اصفهان ، موفق به ساخت «خودرو کارتینگ» شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز اصفهانی موفق به ساخت خودرو کارتینگ شد

مهدی شاهین، دانش آموز پایه هفتم دانش آموز مدرسه فرهیختگان خمینی شهر استان اصفهان که موفق به ساخت خودرو کارتینگ شد، موفقیت خود را مدیون پدر و مادر خود می داند.

مهدی شاهین در گفت‌وگو با پانا گفت: وقتی برای اولین بار سوار خودرو های کارتینگ شدم، با خود گفتم که من هم می توانم چنین خودرویی درست کنم. ایده ساخت خودرو از خودم بود و پدر و مادرم در این راه من را تشویق کردند.

او در مورد اینکه چگونه اوقات فراغت خود را می گذراند گفت: بیشتر اوقات فراغت خود را صرف ساختن کاردستی ها و وسایل تعمیری می کنم و در آینده دوست دارم سازنده انواع خودروها باشم. همچین تمام فعالیت ها از جمله جوشکاری، نصب قطعات را به تنهایی انجام دادم، فقط بعضی اوقات از پدر و عمویم چون اطلاعاتی در این زمینه داشتند سوال می پرسیدم.

این دانش آموز خلاق تصریح کرد: کارتینگ ماشین تفریحی است که بیشتر برای پیست استفاده می شود و من برای ساخت این ماشین تک نفره دو ماه زمان گذاشتم و سعی کردم از قطعات و لوازم مورد نیاز با کمترین قیمت استفاده کنم. این خودرو از قوطی 6در 6 برای شاسی ، موتور هوندا 125و دیسک موتور و پره و فرمان کارتینگ و صندلی پراید درست شده است.

او ادامه داد: من از سن کم به تعمیرات و اختراع علاقه داشتم و به همسن و سال های خودم توصیه می کنم ایده هایی که در ذهن دارند را عملی کنند و هر چه که دیگران به آن ها انرژی منفی دهند، توجه نکنند و تلاش خود را انجام دهند، چون از دید من خلاقیت به سن و سال مربوط نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار