کسب چهار رتبه کشوری دانش‌آموزان ورامین در رقابت انرژی هسته‌ای

ورامین(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ورامین بهره‌گیری از مطالعات پژوهش محور و اشاعه فرهنگ پژوهش را رسالت پژوهش سراها و همچنین به عنوان نقش شتاب‌دهنده و راهنمای پژوهشگران جوان دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب چهار رتبه کشوری  دانش‌آموزان ورامین در رقابت انرژی هسته‌ای

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، دانش‌آموزان منطقه ورامین موفق شدند چهار رتبه کشوری را در مسابقه انرژی هسته‌ای از آن خود کنند.

امیر محمدی، مدیر آموزش و پرورش ورامین ضمن تقدیر از این دانش‌آموزان گفت: یافته‌های پژوهش‌محور می‌تواند به پیشرفت کشور کمک شایانی کند. محمدی بهره‌گیری از مطالعات پژوهش محور و اشاعه فرهنگ پژوهش را رسالت پژوهش‌سراها دانست و ادامه داد: پژوهش‌سرا‌ها در این مهم نقش شتاب‌دهنده و راهنمای پژوهشگران جوانی هستند که آموزش‌های مدرسه‌ای در ذهن آنها ایجاد ایده کرده است.

زهرا بخشنده، مدیر پژوهش‌سرای دخترانه فرهنگ ورامین نیز ضمن ابراز خرسندی از اعلام این خبر گفت: تمام همت خود را برای جهت‌دهی و فرجام‌دهی پژوهش‌ها به کار می‌بندیم تا بتوانیم پژوهشگران را با ابعاد مختلف پژوهش آشنا کنیم و ایده‌های آنها را در مسیر قابل اعتمادی با بهره‌گیری از تیم مجرب ساماندهی کنیم.

او افزود: پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای با همکاری انجمن هسته‌ای ایران اقدام به برگزاری مسابقه هسته‌ای ویژه کودکان و نوجوانان در سطح ملی با موضوعات مختلف و گسترده کرده است که در این راستا، پژوهش‌سرای فرهنگ با اجرای این طرح در منطقه ورامین، از بین ۵۰۰ اثر دریافتی در قالب مقاله، ۳۷ اثر منتخب را به پژوهشگاه مذکور ارسال کرد که از بین آثار ارسالی، ۴ دانش‌آموز توانستند حائز رتبه کشوری شوند.

زهرا عباسقلی و پرنیا اسدی از مدرسه گلهای نمونه و همچنین زهرا عرب حلوایی و دایراگ گلی قشقایی از دبیرستان نمونه امیرالمومنین، چهار دانش‌آموزی هستند که موفق به کسب رتبه کشوری در این مسابقه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار