پادکستینگ، آموزشی اثربخش

اسلامشهر (پانا) - کتاب پادکستینگ، آموزشی اثربخش در راستای راهنمایی در زندگی، برای انسان‌های موفق با رویکردسبک آموزشی است و به دو زبان رسمی انگلیسی و فارسی نوشته شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پادکستینگ، آموزشی اثربخش

حسین آهن جان، نویسنده کتاب پادکستینگ، آموزشی اثربخش و دبیر آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا اظهار کرد: پادکستینگ پدیده ای است که به تازگی از دنیای کامپیوتر قدم به زندگی روزمره گذاشته است. با توجه به وقت کم مردم و علاقه به موسیقی، خبر، موضوعات گوناگون و ... باعث شده تا با استقبال عمومی روبرو شود.

او در ادامه افزود: مقدمه کتاب پادکستینگ، آموزشی اثربخش، در مورد پیشرفت فناوری و موقعیت‌های نوین آموزشی است و در این کتاب سعی شده، موارد مهمی برای راهنمایی زندگی انسان‌های موفق با سبک آموزشی ارائه شود که انتظار داریم در ارتقاء سطح مهارت‌های حرفه‌ای همکاران، در آموزش و پرورش و سایر افراد اثرگذار باشد.

نویسنده کتاب که خود دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه خوارزمی تهران است، علت روی آوردن خود را به نوشتن و نویسندگی، بالا بردن سطح علمی مسائل در ارتباط با آموزش و پرورش و حوزه تکنولوژی آموزشی دانست.

آهن‌جان به کسانی که می‌خواهند در حوزه نویسندگی قدم بگذارند،توصیه کرد: هر روز مطالعه کنید و به اتفاقات زندگی روزمره توجه کرده و عمیق فکر کنید.

خبرنگار دانش‌آموز:ابوالفضل آهن جان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار