جهاد دانشگاهی گلستان برای جذب دانشجوی خارجی اعلام آمادگی کرد

گلستان(پانا) - جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حوزه آموزشی، درباره ظرفیت پذیرش دانشجوی خارجی در جهاد دانشگاهی استان گلستان صحبت کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جهاد دانشگاهی گلستان برای جذب دانشجوی خارجی اعلام آمادگی کرد

به گزارش اداره کل جهاد دانشگاهی گلستان، سید عزیز موسوی در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان با اشاره به گذشت چهل سال از فعالیت جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این نهاد انقلابی در حوزه‌های پزشکی، فنی و مهندسی، فرهنگی، پژوهشی و غیره دستاوردهای بسیار مهمی داشته و دانش فنی بسیاری در حوزه‌های مختلف در اختیار دارد که می‌تواند آنها را به کشورهای دیگر نیز عرضه کند.

موسوی افزود: پژوهشگاه ابن‌سینا جهاد دانشگاهی در حوزه جنین‌های دام که به‌عنوان یکی از تکنولوژی های به‌روز دنیا به حساب می آید، دستاوردهای خیلی خوبی داشته و می‌توان تکنولوژی آن را به دنیا منتقل کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به فعالیت‌های بانک خون بند ناف در سطح کشور، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک خون بند ناف رویان نمایندگی‌های فعال در دو شهر گرگان و گنبدکاووس دارد.

موسوی با بیان اینکه ظرفیت جذب دانشجوی خارجی در جهاد دانشگاهی استان گلستان وجود دارد، گفت: در مرکز علمی کاربردی گرگان و دو مرکز تخصصی آموزش کوتاه‌مدت در شهرهای گرگان و گنبدکاووس می‌توانیم کلاس‌ها را حتی با توجه به شرایط کرونایی با استفاده از سامانه امجد جهاد دانشگاهی برگزار کنیم.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان نیز در دیدار بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای مهم در کشور است که اقدامات بسیار خوبی انجام داده است. این مجموعه ظرفیت خوبی برای برقراری ارتباط با خارج از کشور دارد و می‌تواند با کشورهای مختلف همکاری داشته باشد.

ذوالفقار امیرشاهی افزود: می‌توانیم شرایط لازم را برای صدور خدمات فنی و مهندسی، کالا و خدمات، انتقال دانش و تکنولوژی و غیره فراهم کنیم. در سال ۱۴۰۰ می‌توانیم ارتباط جهاد دانشگاهی را به یکی از کشورهای مدنظر که ظرفیت‌ها و قابلیت‌های همکاری دارد، برقرار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار