سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

مهلت ثبت‌نام داوطلبان شوراهای روستا برای ساعاتی تمدید شد

تهران (پانا) - به‌گفته دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات مهلت ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها ساعت ۶ بعد از ظهر طبق قانون باید پایان می‌یافت اما با توجه به درخواست استان‌ها و بخشداری‌ها مبنی بر حضور داوطلبان در شعب ثبت‌نام برای ساعات آینده تمدید شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام داوطلبان شوراهای روستا برای ساعاتی تمدید شد

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگویی خاطرنشان کرد: از اسفند ماه سال گذشته ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها شروع شد و ابتدا انتخابات شوراهای شهر به مدت یک هفته انجام شد و بیش از ۵۱ هزار نفر در این انتخابات ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات شورای شهرها، ثبت نام داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه انجام شد و سپس ثبت نام داوطلبان میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار استان انجام شد .

موسوی افزود: امروز آخرین روز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاست که ساعت ۶ بعد از ظهر طبق قانون باید پایان می‌یافت اما به درخواست استان‌ها و بخشداری‌ها مبنی بر حضور داوطلبان در شعب ثبت‌نام برای ساعات آینده تمدید شد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره زمان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت در وزارت کشور شروع می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

وی گفت: بعد از آن هم، مرحله تایید صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری در شورای نگهبان آغاز خواهد شد و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان سایر انتخابات ها، ابتدا در هیات های اجرایی مستقر در فرمانداری‌ها و بخشداری ها و پس از آن در هیات های نظارت انجام می‌شود.

موسوی، زمان قانونی شروع تبلیغات انتخاباتی را بعد از اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها عنوان کرد و گفت: فرصت تبلیغات انتخابات برای داوطلبان انتخابات‌های مختلف متفاوت است و داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰ روز فرصت تبلیغ دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار