سخنگوی سازمان هواپیمایی خبر داد

پیش‌فروش پروازهای انگلستان از نیمه دوم اردیبهشت ماه

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال از سرگیری پروازهای انگلستان و پیش‌فروش بلیت هواپیما از نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت بر اساس وضعیت شیوع کرونا در کشورهای مختلف، پروازهای خارجی مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌فروش پروازهای انگلستان از نیمه دوم اردیبهشت ماه

به گزارش ایسنا، محمد حسن ذیبخش اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور انگلستان رو به بهبود و کنترل شده است، احتمال از سرگیری پروازها به این مقصد وجود دارد.

وی افزود: بر این اساس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) پیش فروش بلیت پروازهای خود را از ۱۶ اردیبهشت ماه به مقصد لندن انجام خواهد داد و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط موجود، مجوزهای لازم را از ستاد ملی مقابله با کرونا برای این پروازها بگیریم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه برای برقراری یا ممنوعیت پروازهای خارجی به مقاصد مختلف بر اساس وضعیت شیوع کرونا در این کشورها بازنگری خواهد شد، گفت: شرایط و پروتکل‌های بهداشتی مانند دریافت تست مجدد کرونا و قرنطینه که هم اکون برای پروازهای خارجی اعمال می‌شود مسلما برای پروازهای انگلستان نیز در نظر گرفته شده و با جدیت اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار