آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی

زنجان (پانا) - ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان محمد خندان رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی استان در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی، از آغاز ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، از امروز شنبه ۲۱ فروردین تا روز سه شنبه ۳۱ فروردین از طریق سامانه ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی، از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی، توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول دانش‌آموز پایه نهم بودن، کسب حداقل معدل کتبی ۱۷ در ارزشیابی پایانی نوبت دوم، رقابت علمی در آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی در بین دانش‌آموزان همان منطقه، انتخاب صرفاً یک رشته تحصیلی و یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه‌ای و ...را از جمله شرایط و ضوابط ثبت‌نام در این آزمون عنوان کرد.

نکته: دانش آموزان روستایی در انتخاب مدارس دارای خوابگاه دقت داشته باشند و همچنین تحصیل در مدارس شاهد موید سهمیه شاهد نیست و در انتخاب اولویت سهمیه شاهد مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنما، دقت و توجه لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ ثبت نام داوطلبان از امروز (شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰) لغایت روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین از طریق سامانه ثبت نام http://sabtenam.zanjanedu.ir/ انجام(واریز مبلغ 300000ریال از طریق درگاه الکترونیکی هنگام ثبت نام) و آزمون مذکور، رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار