محصول مجازی با رویکرد فرزند آوری منتشر می شود

تهران (پانا) - در قالب پویش «سه جیم » جنگ جهانی جمعیت، 73 محصول با موضوع فرزند آوری از اول اردیبهشت ماه، در فضای مجازی منتشر می شود. 

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محصول مجازی با رویکرد فرزند آوری منتشر می شود

مرضیه خسروی بروجنی؛ رئیس فرهنگسرای اخلاق و دبیر اجرایی پویش مجازی«سه جیم»، با اشاره به اعلام نرخ رشد جمعیت 0/6 درصد در سال 99 که در تاریخ کشور عزیزمان بی سابقه است و کاهش حیرت آور نرخ باروری در 30 ساله اخیر افزود: به منظور ترویج فرهنگ فرزند آوری و رشد موالید و همچنین آگاهی رسانی چالش های کاهش جمعیت، 73 محصول مجازی در قالب های موشن گرافیک،استاپ موشن، مینیمال گرافیک و پوستر مجازی با مشارکت گروه پزشکان سپیدار تولید و در فضای مجازی باز نشر داده می شود.
رئیس فرهنگسرای اخلاق افزود: در سلسله تولیدات مجازی «سه جیم»، به چالش های کاهش جمعیت و رشد موالید، بحران سالمندی، عوامل بازدارنده فرزندآوری در ایران، معایب تک فرزندی و نهایتا نسل کشی به سبک سقط جنین اشاره شده است.
به گفته خسروی بروجنی، همچنین در تعدادی از محصولات تولیدی برای تبیین ابعاد دینی و روایی فرزند آوری، از فرمایشات ائمه معصومین (علیهم السلام) بهره برده شده است.
دبیر پویش مجازی «سه جیم » همچنین افزود: 31 پوستر، 11 مینیمال موشن، 24 استاپ موشن و 7 موشن گرافیک از اول اردیبهشت ماه سال جاری از طریق صفحات مجازی این پویش به نشانی sejiim@ و https://www.aparat.com/sejiim و همچنین شبکه نشر تمامی فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران باز نشر داده می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که این گونه برنامه ها و فعالیت ها در کنار مشوق هایی که اخیرا در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است، با آگاهی رسانی، به روند فعلی کاهش رشد جمعیت پایان داده شود.

خبرنگار دانش آموز پانا، ساره شادمهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار