جلسه مشترک شورای توسعه و ترویج اقامه نماز و شورای قرآن، عترت و نماز استان برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه مشترک شورای توسعه و ترویج اقامه نماز و شورای قرآن، عترت و نماز استان زنجان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان، معاون اداره کل اوقاف و دیگر اعضا شورا در سالن جلسات شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشترک شورای توسعه و ترویج اقامه نماز و شورای قرآن، عترت و نماز استان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این جلسه ضمن تبریک ایام، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و امیدواریم در این ماه عزیز همه ما مشمول توجهات حضرت باری تعالی باشیم و طاعات و عبادات مورد قبول واقع گیرد.

وی افزود: در این زیست بوم جدید، در حوزه قرآن، عترت و نماز فعالیت ها و اقدامات خوبی اجرا گردیده است که در سال جدید نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

گنج خانلو در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجازی صورت گرفته در این ایام پرداخت و گفت: با ارزیابی های صورت گرفته همکاران ما در مناطق و نواحی ۱۴گانه استان توانسته اند به خوبی فعالیت ها را پیش برده و به اهداف مورد نظر دست یابند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی یوسفی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز در ادامه اظهار داشت: در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، همکاری مطلوبی بین ستاد و آموزش و پرورش صورت گرفته است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به امر تقویت فرهنگ نماز بین دانش آموزان، افزود: وظیفه داریم که با تمرکز بر روی این قشر، به طور ویژه برای تقویت فرهنگ نماز قدم برداریم.

شایان ذکر است در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه قرآن، عترت و نماز توسط واحدهای مربوطه ارائه گردید و سایر اعضا نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار