حمایت از تولیدکنندگان یکی از مهمترین وظایف مدیریتی مسئولان است

قزوین(پانا)-هدایت الله جمالی پوراستاندار قزوین عنوان کرد حمایت از تولیدکنندگان یکی از مهمترین وظایف مدیریتی مسوولان و دستگاه هایی اجرایی در سال جاری است.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از تولیدکنندگان یکی از مهمترین وظایف مدیریتی مسئولان است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری استان قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین. روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین، اظهار کرد: همدلی و اتحاد بین مسوولان و مردم می تواند به اثرگذاری بیشتر اقدامات و خدمات دولتمردان و اعضای ستاد تنظیم بازار منجر شود که امیدواریم این مهم به درستی در استان قزوین به مرحله اجرا درآید.
وی، حمایت از تولیدکنندگان را یکی از مهمترین وظایف مدیریتی مسوولان و دستگاه هایی اجرایی در سال جاری دانست و گفت: در این زمینه هیچ گونه کوتاهی تا به امروز صورت نگرفته است، البته از تولیدکنندگان توقع داریم همانگونه که دستگاه‌های دولتی از آنها حمایت می کنند آنها هم مردم را کمک کرده و با تولید خود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را کاهش دهند.
این مسوول گفت: قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار باید با جدیت اجرا شود و هرگونه تخلف در این زمینه و افزایش قیمت به هیچ وجه مطلوب نبوده و قابل پذیرش نیست.
جمالی پور با اشاره به وضعیت کشتار و توزیع مرغ در استان قزوین، اضافه کرد: در کشتارگاه ها و مرغداری ها باید نظارت و دقت ویژه ای صورت گیرد، چرا که گاهی اوقات با سیستم دلالی و مشکلات در توزیع مرغ رو به رو هستیم که قابل قبول نیست و در روند توزیع مرغ نباید هیچ گونه سواستفاده ای صورت گیرد.
وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی تا به امروز به خوبی با ستاد تنظیم بازار همکاری کرده اند، اظهار کرد: البته علاقه مند به ورود و حضور دادستانی و تعزیرات در این موضوعات نبوده و دنبال برطرف کردن مشکلات به صورت تعاملی هستیم ولی در صورت کوتاهی و سواستفاده نمی توانیم سکوت کنیم.
این مسوول افزود: در زمینه تنظیم بازار اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، مسوولیتی سنگینی را بر عهده دارند و از آنها هم درخواست داریم که در زمینه های معیشتی و اقتصادی طرف مردم باشند و با کمک دولت مشکلات آنها را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار