2 انتصاب جدید در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - «حبیب تراقویی» به عنوان سرپرست معاونت سوادآموزی و «علی حیدری نیا» به عنوان سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
2 انتصاب جدید در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در این آیین تکریم و معارفه معاون سواد آموزی و رئیس اداره مشارکت های مردمی این اداره کل، وجود وفاق، همدلی و هم افزایی در هر مجموعه را مهمترین عامل موفقیت برنامه ها و فعالیتهای پیش بینی شده عنوان کرد و گفت: مادامی که اعضای یک مجموعه در کنار هم و برای هم باشند پیشرفت و توفیق امور بهتر و بیشتر از گذشته حاصل می شود.
وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در معاونت سوادآموزی و اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل با بیان اینکه مسئولیت‌ها نزد افراد یک امانت است، تصریح کرد: هر مسئولیتی فرصت‌های فراوانی را در اختیار افراد قرار می‌دهد و باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد و اقدامات ماندگاری به جای گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات بازنشستگان یقینا از عوامل اصلی و مهم در پیشرفت و پیشبرد اهداف در تمامی حوزه‌هاست که باید با افتخار از آن بهره گیری صحیح کرد.
رخشانی گفت: نیروهای جوان و تازه نفس نیز باید با خلاقیت خود تحولی محسوس در حوزه کاری خود ایجاد کنند و از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل بهره ببرند.
گفتنی است در این مراسم حبیب تراقویی به عنوان سرپرست معاونت سوادآموزی اداره کل منصوب و از زحمات احمد امیرشاهی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تجلیل به عمل آمد.


همچنین در این آیین علی حیدری نیا به عنوان سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی معرفی و از تلاش‌های سیامک جهانتیغ تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار