برگزیدگان یازدهمین جشنواره عکس رشد معرفی شدند

تهران (پانا) - آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره عکس رشد در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان یازدهمین جشنواره عکس رشد معرفی شدند

یازدهمین جشنواره عکس رشد امروز یک شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ با حضور حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و محمدابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی این سازمان برگزار شد.

محمدی با تشکر از هنرمندانی که از استان‌های مختلف در این رقابت حضور داشتند تشکر کرد و گفت: نمایشگاه آثار منتخب جشنواره در فضای مجازی برگزار شد که تا امروز بیش از ۳ هزار بازدیدکننده داشت. می‌توان گفت خروجی این جشنواره بسیار بیشتر از دوره‌های پیشین است و ما امسال موضوع آموزش‌های مجازی را در آثار داشتیم که به زیبایی به تصویر درآمدند.

در ادامه پیام دبیر جشنواره یازدهم عکس رشد قرائت شد که در آن آمده است: در انتخاب داوران جشنواره از افرادی استفاده شده است که تخصصی در حوزه عکس آموزشی داشته و اهداف نظام تعلیم و تربیت را درنظر داشته اند. امسال ۱۳۵۲۱ عکاس از ۲۳۲۰ عکاس در جشنواره شرکت کردند که ۶۳۰ نفر ساکن تهران بودند. از لحاط کیفی نیز آثار این هنرمندان غبطه برانگیز بود.

گفتنی است، جشنواره عکس رشد امسال در ۳ بخش شامل مدرسه خانه دکم، ایران سرزمین پرگهر و گام دوم انقلاب برگزار شد. به مناسبت این رویداد نمایشگاهی از آثار برگزیده در فضای داخلی سازمان پژوهش برپا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار