پیدا شدن گربه خانگی در شکم مار

تهران (پانا) - دختر که به دنبال گربه مفقود شده‌اش بود، سرانجام آن را در شکم یک مار غول پیکر پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پیدا شدن گربه خانگی در شکم مار

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دختر تایلندی‌ای که چند روزی از مفقود شدن گربه خانگی‌اش می‌گذشت هرگز تصور نمی‌کرد آن را در داخل شکم یک مار غول پیکر پیدا کند. «کانچی نارد» هنگامی که در بیرون از خانه به دنبال گربه‌اش می‌گشت با یک مار ۳.۵ متری در حالی که شکمش متورم بود برخورد کرد. مادر این دختر روز شنبه تصاویری از گربه محبوب دخترش و این مار را در صفحه فیسبوکش منتشر کرد.

او در شرح این تصاویر نوشت: «ساعت ۳ بعدازظهر روز شنبه وقتی گربه دخترم مفقود شد او جستجو برای یافتن آن را آغاز کرد. اما وقتی نتوانست «هوجون» را در خانه بیابد برای یافتن آن جستجو در بیرون از خانه را شروع کرد. دخترم در حیاط پشت خانه این مار ۳.۵ متری را که شکمش متورم بود پیدا کرد. دخترم کاملا شوکه شده بود. بسیار غمگین بود.»

این پست پس از انتشار بیش از ۵۵ هزار بار بازنشر شد و هزاران کامنت دریافت کرد. بنا به گفته خانم نارد این مار بعدا توسط مارگیران محلی شکار و به یک مرکز نگهداری از حیوانات منتقل شد.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز حمله یک مار پیتون به یک کودک استرالیایی خبرساز شده بود. پدر کودک با شنیدن فریاد پسرش بلافاصله به کمک او شتافت و توانست مار پیتون غول پیکر را از پای درآورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار