لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در راه مجلس

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب‌سازی حقوق امسال بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی به مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در راه مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت شنبه شب گفت: منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال جاری پیش‌بینی شده و بنا به درخواست بازنشستگان، بزودی لایحه‌ای در رابطه با دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون بودجه، ۵۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که ۳۲ هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و ۱۸ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشگری و کشوری اختصاص داده شد.

به گفته نوبخت، برای حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی در پایان سال گذشته ۶۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار این سازمان قرار دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان ساخت: برای سال۱۴۰۰ به جای ۳۲ هزار میلیارد تومان ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار